Сторінка 1 з 1
Вітрило для байдарки/каное/каяка
Додано: 16 липня 2020, 13:15
Taras
Прошу прокоментувати проект обладнання малого човна простим вітрилом.
При цьому вітрило розглядається як допоміжний засіб на човні для греблі веслами.
https://drive.google.com/file/d/1IfndPw ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1Im9Zjn ... sp=sharing
Re: Вітрило для байдарки/каное/каяка
Додано: 16 липня 2020, 13:34
Taras
форма щогли "Л" або "А"
складається одним рухом завалюванням на ніс
Re: Вітрило для байдарки/каное/каяка
Додано: 16 липня 2020, 21:23
Kanivets
Дякую за готовність допомогти ! Я - стерновий на цьому човні і дам деякі пояснення.
Щоглу плануємо Л-подібну однозначно, тільки розглядаю варіант установки її не на кормовій, а на середній балці.
І піднімати і майнати щоглу на воді нам не обов'язково, це ми зможемо зробити під час стоянки на березі.
Taras, ви як пропонуєте розкріпити щоглу? Очевидно , ахтерштаг і по одній розтяжці на кожну "ногу" Л- подібної щогли?
Re: Вітрило для байдарки/каное/каяка
Додано: 16 липня 2020, 23:24
Taras
розкріпити штагами на ніс та корму
піднімати за ахтерштаг
тобто на кормі блок через який проведений ахтерштаг
сама щогла утворює трикутник - буде тримати бічне навантаження
закріпити степси щогли якомога ширше на аутрігерах
степси на шарнірах
якщо здвинути наперед щоглу (з вітрилом) відповідно необхідно здвинути шверт
Re: Вітрило для байдарки/каное/каяка
Додано: 19 липня 2020, 10:00
Kanivets
Дам деякі пояснення:
В основному режимі ми використовуємо дві пари весел ( розбірних) і нам потрібно не переобтяжувати човен на ходу , вітрило повинно швидко ставитись і зніматись, рангоут не повинен займати місце ( його мало), бути простим і доступним.
Тому зробимо пробний варіант такий - при переході на вітрило:
- одна пара весел і буде стійками ( ногами) Л- подібної щогли:
- пробне вітрило зробимо із будівельного паробар'єру, площ. прибл.8, 5 кв.м.
на попутному вітрі буде повністю розгорнуте ( як ромб чи дельтоїд, по більшій діагоналі якого вшитий канат ( штаг) .
-при боковому - складеться як трикутник. Для протидії дрейфу потрібні шверці - ними будуть дві половинки з лопастями від іншої пари весел.
В штиль і проти вітру човен буде під веслами . Випробовування показали достатню швидкість для водного туризму.
http://gik.fordak.ru/index.php?topic=14998.0